Succesvol verkopen op bol.com: logistiek en reviews

Logistiek via bol.com

Het mooie van bol.com is dat ze hun logistieke centrum (lees; hun magazijn) hebben geopend voor externe verkopers. Op deze manier hoef je je eigen voorraad niet meer te stallen in bijvoorbeeld een container of gehuurde ruimte. Je betaalt bol.com dan elke maand om jouw producten op te slaan, te onderhouden en te verzenden. Op dit moment draai je waarschijnlijk al een leuke omzet via bol.com. Door Logistiek te gebruiken kun je meer omzet wilt genereren via bol.com.

Wij hebben de ervaring dat wanneer je Logistiek gebruikt, bol.com jouw producten ziet als bol.com producten. En dat is een groot voordeel. Jouw producten hebben zo altijd een streepje voor bij bol.com. En in dit licht komen we weer terug bij de koopknop; Logistiek via bol.com is zeker het overwegen waard. Neem contact met ons op om Logistiek via bol.com samen goed in te richten.

Reviews

Je kent waarschijnlijk de voordelen van een positieve klantervaring op de verkoop van jouw producten. Misschien ook de nadelen van een negatieve klantervaring. Hoe dan ook, reviews zijn belangrijk. Hoe meer positieve reviews, hoe eerder een consument over gaat tot kopen. Ons advies is dus om elke klant, die vanuit bol.com bij jou een product koopt, automatisch of handmatig te vragen om een productreview. Deze reviews hebben namelijk ook impact op je koopknop en dus op je omzet.

Dit was de laatste blog in de serie over succesvol verkopen via bol.com. Je hebt alles doorlopen. Wij wensen je veel succes! En laat ons weten hoe het gaat. Of wellicht kunnen we je helpen met een bepaalde stap? Wij zijn altijd geïnteresseerd in jou en jouw bedrijf.

Wie maken Online Distributeur?

Wij zijn met 3 om precies te zijn. Tim, Andrew en Theo. Allemaal met een eigen expertise, maar met één missie; Impact maken. Wij zijn ondernemers in hart en nieren en willen door (online) contact impact maken op jouw omzet en groei. Wij houden van een no-nonsense aanpak en richten ons met aandacht op jou en jouw bedrijf. Mooie bijkomstigheid is, dat 2 van ons meer dan 4 jaar bij bol.com gewerkt hebben. Wij weten hoe je je moet onderscheiden op bol.com. Wij helpen je dan ook graag met het optimaliseren van je bol.com campagne zodat jij succesvol kunt verkopen via bol.com.